Klantenservice Ziggo: helpt bij al je problemen

deklantenservice - klantenservice ziggoHeb je problemen met je Ziggo-abonnement? Dan staat de klantenservice van Ziggo voor je klaar! Je kunt hier terecht voor al je vragen over betalingen, abonnementen, of Ziggo-producten. Veel mensen weten niet met welke vragen ze bij de klantenservice van Ziggo terecht kunnen. Ze bellen met problemen waar de telefoniste niet mee kan helpen, maar laten de telefoon juist op de haak wanneer Ziggo wel zou kunnen helpen. Hieronder staan een aantal situaties waarin wordt uitgelegd of de klantenservice van Ziggo van dienst kan zijn. We behandelen de volgende drie scenario’s:

  • Een van je rekeningen is te hoog
  • Je hebt een langzame internetverbinding
  • Het meegeleverde tv-kastje werkt niet naar behoren

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: kan de klantenservice van Ziggo je helpen wanneer één van je rekeningen te hoog uitvalt? Ja, wanneer je een rekening hebt betaald waar je het achteraf toch niet eens bent dan kun je gewoon opbellen. Wanneer je de telefoon oppakt en opbelt dan word je gelijk geholpen. De klantenservice zal uitzoeken hoe het komt dat je rekening zo hoog is. In sommige gevallen heeft dit een gegronde reden, zo betaal je de eerste maand bijvoorbeeld extra activatiekosten, maar het kan ook voorkomen dat men een fout heeft gemaakt. In dat geval krijg je uiteraard je geld terug en krijg je bovendien vaak een leuke compensatie. De klantenservice van Ziggo helpt je bij het oplossen van dit soort problemen. Een tweede situatie dan: je hebt internet van Ziggo maar kunt geen filmpjes kijken. Kan de klantenservice hier iets mee? In sommige gevallen is het inderdaad mogelijk om je internetsnelheid te verhogen, bijvoorbeeld wanneer je een goedkoop pakket afneemt. Meestal is je maximale internetsnelheid echter afhankelijk van de plek waar je woont. Hier kan de klantenservice van Ziggo weinig aan doen. Je kunt proberen het signaal te versterken, maar vaak is dit niet mogelijk. Het is daarom belangrijk om van te voren te bepalen wat de maximale internetsnelheid is op jouw locatie. Hiervoor zijn speciale programma’s beschikbaar. De klantenservice van Ziggo kan je wel helpen dit te testen, zodat je weet of het verstandig is een abonnement af te sluiten.

Ziggo klantenservice: problemen met de apparatuur

Tot slot een derde situatie: je hebt een tv-ontvanger van Ziggo, maar die werkt niet naar behoren. Je ontvangt niet alle kanalen en in bepaalde situaties kun je helemaal geen tv kijken. Dit is typisch een situatie waar de klantenservice van Ziggo je goed van dienst kan zijn. In de meeste gevallen gaat het namelijk om een kapotte ontvanger en die zijn vrij eenvoudig te repareren. De telefoniste kan besluiten om een monteur te sturen, of om je gelijk een nieuwe ontvanger te sturen. Je ontvangt binnen een paar dagen de nieuwe apparatuur, zodat je weer gewoon tv kunt kijken. Soms wordt de oude ontvanger opgehaald, maar soms moet je deze zelf opsturen. De klantenservice kan hierover informeren. Zo weet je zeker dat de defecte ontvanger weer bij Ziggo terechtkomt voor reparatie.

Niet in de wachtrij!

Om in contact te komen met de Ziggo klantenservice bel je een algemeen nummer. Hierna doorloop je een keuzemenu. Wil je gelijk in contact komen met de persoon die je kan helpen? Surf dan naar http://deklantenservice.nl/bedrijven/ziggo-klantenservice/. Op deze website vind je het complete schema van het keuzemenu, zodat je gelijk het nummer kunt bellen dat je nodig hebt. Je hoeft niet langer in de wachtrij te staan, maar krijgt gelijk de juiste medewerker aan de lijn. Klik dus direct op bovenstaande link en neem contact op. Hopelijk kan de klantenservice van Ziggo jouw probleem snel oplossen!